ازدواج به سبک ایرانی

چگونه یک ازدواج موفق داشته باشیم

ازدواج به سبک ایرانی

چگونه یک ازدواج موفق داشته باشیم

چگونه با همسر خود رابطه صمیمی داشته باشیم

بسیاری از زوج‌های جوان به دلیل عدم آگاهی از نحوه صحیح برخورد با مسائل عاطفی و زناشویی بین همسران، دچار مشکلاتی می‌شوند که گاه این مشکلات به بحران‌های عظیم خانوادگی تبدیل می‌گردند.

عشق به همسر


دوست داشتن و عاشق یکدیگر بودن لزوما موجب سازگاری افراد نمی‌شود. برای داشتن یک رابطه سالم و رضایت‌بخش، گفت‌وگو لازم است. زوج‌ها نباید نسبت به این مساله بی‌اهمیت باشند؛ چرا که با حرف زدن بسیاری از مشکلات و سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود. داشتن یک رابطه شاد و خوب کار سختی نیست.   ادامه مطلب ...

شوهر خوب چه خصوصیاتی دارد

همسر خوب به مفهوم درست و واقعی همسری است که با شما تناسب داشته باشد. آنچه از نگاه دینی به عنوان ویژگی های همسر ایده آل شمرده شده است بیان می شود:

SuperStock 1839R 2941 Optimized1 300x199 چگونه زن و شوهری صمیمی باشیم؟!


۱. دیندار بوده و به مسائل و احکام دینی پایبند باشد و خود و زندگی اش را آلوده به گناه نکند.

۲. خوش اخلاق و خوش برخورد باشد.
۳. شرافت خانوادگی داشته باشد.  ادامه مطلب ...

رابطه جنسی زیاد چه عوارضی دارد

از نظر اسلام، دفعات همبستری با همسر، محدودیتی ندارد و تعداد دفعات نزدیکی به میزان میل جنسی و رضایت طرفین رابطه بر می گردد. اما بصورت معمولی به تعداد کمتر از 2 بار در ماه سردی جنسی و به میزان بیشتر از 10 بار در ماه حرارت جنسی گفته می شود.

تعداد طبیعی رابطه جنسی- رابطه جنسی- عوارض رابطه جنسی زیاد


یک یا دوبار در هفته میزان متعادل رابطه جنسی است . البته این میزان زمانی مطرح است که مدت زمان قابل توجهی از شروع زندگی مشترک گذشته است و زوجین به یک شناخت از میزان تمایل، نیاز و توانایی خود در مسائل جنسی رسیده و با تفاهم به یک ثبات رفتار جنسی دست یافته اند، چرا که معمولا زوجین در ابتدای زندگی مشترک بیش از زمانهای دیگر با مساله جنسی درگیر بوده و چه بسا تا هفته ای چندین بار نیز رابطه داشته باشند و این طبیعی است.  ادامه مطلب ...

چگونه وجه اشتراک با همسر خود را افزایش دهیم

چگونه وجه اشتراک با همسر خود را افزایش دهیم

راهکارهایی برای افزایش وجه اشتراک بین زوجین را به شما معرفی می کنیم. اگر رفتار شما هیچ سنخیتی با همسرتان و یا خانواده او ندارد بهتر است این مطلب را با دقت بخوانید. وقتی دو نفر ازدواج می کنند روابط اجتماعی شان عوض می شود و رفت و آمدهای تازه ای به وجود می آید. در این میان کنار آمدن با فرهنگ خانواده همسر اهمیت زیادی دارد.

 ,کارهایی که مردان برای شادی همسرشان باید انجام دهند, شاد کردن همسر,[categoriy]

طبیعی است که عضو جدید در هر خانواده باید پذیرفته شود اما گاهی وجه اشتراک ها به حدی کم است که نه تنها پذیرشی صورت نمی گیرد بلکه بحث و مشاجره و نارضایتی هم به وجود می آورد. دکتر قدرتی، مشاور خانواده و مدرس دانشگاه، به شما می گوید چطور با رعایت اعتدال و داشتن مهارت های لازم می توانید این مسئله را به خوبی مدیریت کرده و از ایجاد مشکلات پیشگیری کنید.

   ادامه مطلب ...

عوارض خود ارضایی دختران چیست

عوارض خود ارضایی دختران چیست

یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه شاهد با بیان اینکه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضایی در دختران است تاکید کرد:« ممکن است این افراد در دوره مجردی با خودارضایی بتوانند نیازهای جنسی خود را برآورده کنند اما درآینده رضایتمندی جنسی درزندگی مشترک و لذت به ارگاسم رسیدن با همسر خود را از دست خواهند داد.»

راهکاری عالی برای از بین بردن سریع چروک صورت (متحیر خواهید شد)
معصومه حیدری در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت:«خودارضایی در میان دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی رایج تر است که صدمه چندانی به دستگاه تناسلی نمی رساند اما زمانی که خودارضایی با تحریک قسمت های داخلی تر دستگاه تناسلی باشد بسته به نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن است در صورتی که به صورت مداوم تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.» 
ادامه مطلب ...